maandag 25 juni 2012

Tot over de oren

Ik ontdekte de blog van Marieke, bymiek.blogspot.com, en vond er leuke tutorials: niet al te omvangrijke projectjes met leuk resultaat. Zoals de omkeerbare zonnehoedjes, precies wat mijn kinderen nodig hadden.

Ik ging aan de slag, op een avond, kinderen in bed. Had ik nou maar de tegenwoordigheid van geest gehad om het voor zoonlief bestemde hoedje tijdens het maken op mijn eigen hoofd te passen, dan had ik op tijd geweten dat dit zou gebeuren:


Dat hoedje moest dus weer helemaal uit elkaar. Ik heb daar eigenlijk absoluut het geduld niet voor maar het was het laatste stuk krokodillenstof en hij wilde zo graag een krokodillenhoedje... En als hij dan zegt "mama, hij is wel een beeeeetje groot maar ik vind hem toch echt heeeeel mooi hoor", dan haal je dus dat hele hoedje weer uitelkaar.
Voor dochter´s hoedje was ik gewaarschuwd en dat ging goed.

Ze vielen in de smaak dus op de foto flink gekreukeld want reeds volop gebruikt.




Stoffen van de Nederlandse markt, Vermiljoenshop en Bambiblauw.




4 opmerkingen:

  1. Ik vind het nochtans een superleuke foto met die veel te grote hoed! :-) Maar hij past nu in elk geval veel beter (tof stofke trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kindjes onder die toffe hoedjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. By Miekk is geweldig hè! Leuke hoedjes zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen