donderdag 7 juni 2012

De rammelende deur II

We voelden het al aankomen. Ook gisteravond rammelde de deur. Om half 10. Maar wederom was er niks te zien. Dat is goed nieuws: geen inbrekers, geen beren, geen spoken. Tenzij spoken onzichtbaar zijn. Geen idee, ik heb me daar nooit in verdiept. En dat ga ik ook niet doen. We hebben besloten om het voorbeeld van onze hond te volgen: we doen net alsof we niks horen. Laat die deur maar rammelen: vanaf vandaag verblikken of verblozen we niet!
Juni 2012

4 opmerkingen:

  1. Als de hond er gerust in is, iedereen gerust zeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okay, dan ben ik ook weer gerust :-) (maar het blijft vreemd héhéhé)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf nu doen we gewoon alsof er helemaal niks vreemds aan is! En hopelijk komt er geen "De rammelende deur III"... :-)

      Verwijderen
  3. hm...evenzeer kiekenvel nog bij het lezen hier, maar ik volg ook jullie hond en zal er gerust in zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen