donderdag 19 januari 2012

Knoopsgaten

Een geel beestenjurkje voor kleine Naisha die zaterdag 1 jaar wordt. Met bloemenrandje en met knoopsgaten, want ik vond dat ik die knoopsgatenfobie maar eens opzij moest zetten. Ze pakten aardig uit dus besloot ik dan ook maar gelijk eindelijk de op de kleine cursus gemaakte feestjurk af te maken: nog steeds ontbraken daaraan de knoopsgaten. Vier maakte ik er. Ze zijn prachtig geworden. Aan de verkeerde kant van de stof. Aan de buitenkant zit nu de onderkant van de knoopsgaten, echt belabberd. Voor authentieke beginnelingen zoals ik zou dat toch op schrift moeten staan: naai knoopsgaten aan de goede kant van de stof! Geen close-up foto dus uiteraard. Gelukkig komen de knoopjes er nog door en die knallen behoorlijk. Maar toch.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten