dinsdag 2 oktober 2012

Een voor-spek-en-bonen-capuchon

Het was eens tijd voor een hemdje. Ik hou niet van kraagjes, dus het hemd met capuchon uit dit Japanse boekje moest het worden. En dat werd het ook. Zoon koos de stof: ik had helaas maar echt net genoeg voor een versie met korte mouw (in de hitte hier geen probleem), maar van doorlopende patronen geen sprake, hoewel het ook eigenlijk daar wel eens tijd voor was. Prima hemdje, maar de capuchon is een lachertje, een echte voor-spek-en-bonen-capuchon. Geheel volgens patroon gemaakt maar het ding is zo klein dat daar met geen mogelijk een hoofd in kan. In ieder geval niet het hoofd van onze zoon, maar volgens mij ook het hoofd van een heel klein behoofd Japans jongetje niet.
Zoon gaf weer een staaltje "spontaan poseren" weg.










2 opmerkingen:

  1. Capuchon te klein of niet, hij lijkt me er toch wel heel erg blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn jongens hebben veel vestjes met capuchon, nog nooit op hun hoofd gezien, jongens houden blijkbaar ook van schow :)
    Mooi!!! En dat stofje is ook zo cool, zo spijtig dat die van mij er te groot voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen