woensdag 14 november 2012

Bodywarmer

Voor de winterweken maakte ik voor zoon een bodywarmer. De blauwe gewatteerde stof is van een allerbelabberdste kwaliteit, je ziet het bobbelen, maar voor 3 weken gebruik zien we dat door de vingers. Het was de enige effen niet-glanzende gewatteerde stof die ik kon vinden. Gevoerd met een apenstofje dat eigenlijk te lang is blijven liggen en te infantiel is geworden voor een 4 jarige, maar zo als voering gaat het nog. Ik nam het Zsazsagilet patroon als uitgangspunt, las op een blog (en ik kan het niet meer terugvinden!) hoe ik het zou moeten aanpassen, deed een poging en er rolde zowaar een passende bodywarmer met capuchon uit!






3 opmerkingen:

  1. Zelfs ik zou die aapjes nog als binnenvoering willen hoor! :-) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt, ja die aapjes doen het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique ! Op deze manier is dat zsazsagiletje gewoon onherkenbaar geworden !

    BeantwoordenVerwijderen