zondag 8 december 2013

Groot, groter, grootst

Op verzoek maakte ik nog eens een oud-papiermand naar de tutorial van ByMiekk. Leuk om te maken en blijkbaar leuk om te krijgen, want toen een vriendin het turqouise exemplaar zag, vroeg ze of ik er alsjeblieft voor haar een wilde maken als strandtas. Dat werd het exemplaar met uitbundige bloemen, geheel passend bij haar bruisende persoonlijkheid.

 
 
 
 
                    En toen kwam er ook nog een (mannelijk) verzoek voor een groot exemplaar. En met groot, bedoel ik GROOT.
 
 
Gevolgd door twee middelmaatjes, cadeaus voor de "spel-vrienden". Voor het vervoeren van veel spellen, uiteraard.
 

 



8 opmerkingen:

  1. Van groot gesproken !!! Indrukwekkend met die twee kids er zo in !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een zalige foto van je kindjes! Een mand met inhoud ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's inderdaad een GROTE tas zeg! Mooie tassen, vrolijke stofjes en lieve kinderen - die gaan er toch hoop ik wel uit he voor je die grote tas overhandigt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot, inderdaad ja. Wilden ze hem nog afgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn exemplaar wordt ook nog steeds gebruikt! Ben er nog altijd heel blij mee. En deze zijn ook prachtig. hahaha... ja van groot gesproken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunnen verstoppen in een tas, ik las net het zoentjes verhaal, misschien is dit ook nog een optie om te ontkomen aan zoveel meisjes :))))
    Ik heb net 7 vinktassen gemaakt, ook groot, altijd makkelijk met kids.

    BeantwoordenVerwijderen