maandag 20 oktober 2014

Geval van onoplettendheid


Tussen heel veel bedrijven door maakte ik de Candy jurk van la Maison Victor. Dat dat geen goed idee was, bleek toen ik het in elkaar gestikte jurkje eens goed bekeek. Als ik mijn aandacht erbij had gehouden, had ik zonder problemen de print kunnen laten doorlopen en had het er stukken beter uitgezien. 


 Bovendien zat ik te klungelen met de volgens patroon onafgewerkte randen. Niet mooi, rolzoom, niet mooi, zoompje, niet mooi.




















Dochter maakt het niets uit, ze is blij met haar paardjesjurk en wil hem al drie dagen achtereen aan. (Wat maakt een doorlopend printje dan eigenlijk nog uit, hou ik mezelf voor.)
De stof kocht ik lang geleden bij Joyfits.







10 opmerkingen:

  1. Superkleedje! Ik maakte er al 2, bij het één is de onafgewerkte rand wel Ok, maar bij het andere had ik beter een beleg gebruikt. Maar dat maakt volgens mij voor de dragers ervan niets uit, heel comfortabel om te dragen zo'n tricootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is mooi en lijkt me heerlijk om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al wat wij 'klungelen', daar trekken die dochters zich niets van aan. Ik zie een stralende dochter met een vrolijk jurkje aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mening van dochter is de enige mening die van tel is !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dochterlief is het schoonste bewijs dat het toch dik in orde is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een enige jurk en lijkt mij heerlijk draagbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nu heel hard aan 't zoeken hoe ik mijn print kan laten doorlopen bij die candy jurk.. als je een tip hebt, wil je mij dan mailen? Adres staat op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen