zondag 25 juni 2017

Kleur



Nu buiten alles bloeit en in kleur staat, had ik ook binnen behoefte aan kleur. Vijf favoriete stofjes die soms al lang tot heel lang in de kast lagen, kregen een paspel en werden kussen. Kussens gaan doorgaans langer mee dan een jurkje dat na een paar maanden alweer te klein is :-)

Goede gelijkmatige vulling is nog een punt van aandacht. Ik heb nog niet ontdekt waar ik dat betaalbaar op de kop kan tikken, vandaar de ongelijkmatige dikte van de kussens.











11 opmerkingen:

  1. Oh, die kleurenpracht zou me instant vrolijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijk spul om tegenaan te nestelen op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, vrolijk en zonnig, die kussens! Een kussen kopen, en een sloop met rits maken, is ook een oplossing, maar iets moeilijk voor afwijkende formaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woeha! Nou die onregelmatige vulling valt ont-zet-tend op hoor, ben blij dat je even uitleg geeft ;-)! Ze zijn heerlijk fris & fruitig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prentje... dat valt een neuroot echt ont-zet-tend op, geloof mij maar! :-)

      Verwijderen
  5. Zo'n mooie stofjes voor die kussens ! Daar nestel je je vast graag wat langer in

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie stofjes voor die kussens ! Daar nestel je je vast graag wat langer in

    BeantwoordenVerwijderen