donderdag 4 februari 2016

Cherie jas


De Cherie jas uit LMV van sept-okt vorig jaar (iets verkort aan de zoom en met iets verlengde mouwen, ik hou van net iets te lange mouwen). Ik weet het niet. Ben blij met het wolletje (dat ik hier in de plaatselijke stoffenwinkel kocht), maar nog niet overtuigd van het model. Het voelt toch enigszins als een badjas. Is het het ontbreken van kraag in de nek? Het feit dat ik niet gewend ben aan een jas met aangesnoerd middel? 

De tijd zal het leren. Een sjieke badjas of een makkelijke tussenseizoenenjas voor straks, als al dat wit weer groen wordt.




5 opmerkingen:

  1. Zo leuk om jou even te zien te krijgen :-) En nee, dit is echt véél te goed voor een badjas hoor. Mooi wolletje heb je ervoor gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed! Ik vind het niet op een badjas lijken hoor. Misschien helpt het je als je 'm niet aansnoert?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, en idd helemaal geen badjas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. :-) Dank jullie wel! Ik zal `m dan toch es aandoen straks als de lente begint!

      Verwijderen